loading...
سایت خرید اینترنتی زانیار
زانیار بازدید : 28 نظرات (0)

ست کالسکه دلیجان مدل Roma1 


قیمت محصول : 1690000 تومان


برند : Delijan


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




ست کالسکه دلیجان مدل Roma1


 


نقد و بررسی تخصصی

ست کالسکه دلیجان مدل Roma1 یک ست چهار تکه است که توسط برند باکیفیت «دلیجان» طراحی‌شده است. می‌توانید شما والدین عزیز یک مجموعه‌ی کاملاً کارآمد و هماهنگ از لحاظ رنگ و کیفیت را باقیمت مناسبی از دیجی کالا خریداری کرده و از همان بدو تولد فرزند دلبندتان از آن‌ها استفاده کنید. دلیجان یکی از بهترین تولیدکنندگان ایرانی که این ست چهار تکه را در اختیار والدین عزیز قرار داده است.

دلیجان

شرکت ایرانی دلیجان با سی سال سابقه در طراحی محصولات متنوع راحتی، ایمنی و آسایش را برای کودکان به ارمغان می‌آورد. این شرکت در سال 1366 فعالیتش را آغاز کرده و از همان ابتدای تأسیس سعی در افزایش رضایت مشتریانش داشت. دلیجان با تمرکز بر کیفیت محصولاتش توانست در سال‌های پس از جنگ باهمت نیروهای متخصصش به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی داخلی تبدیل شود.

ست کالسکه دلیجان مدل Roma1

امنیت و سلامت کودک بسیار مهم  و اساسی است. این‌یک واقعیت است که اگر شما یک پدر و مادر خستگی‌ناپذیر هم باشید و از بودن همیشگی و دائم با کوچولوهای نازنینتان لذت می‌برید، بازهم نمی‌توانید دائم آن‌ها را در آغوش بگیرید و به کارهای شخصی‌تان هم بپردازید. استفاده از وسایل مناسب و کارآمد به شما کمک می‌کند که هم به کارهای شخصی خود رسیدگی کنید و هم حافظ سلامت کودکتان باشید. نحوه‌ی بغل کردن نوزادان بسیار مهم بوده و باید به‌گونه‌ای انجام شود که آسیبی به اسکلت بدنی آن‌ها نزند. استفاده از کالسکه و کریر در جایگاه خودش می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

کالسکه Roma1

این کالسکه دارای ساختار فلزی با تکه‌های پلاستیکی بوده و وزنی تقریباً 11 کیلوی دارد. «رامای یک» می‌تواند تا 15 کیلوگرم وزن را تحمل کند. جنس بدنه‌ی آن از فلز بوده و دارای یک زاویه‌ی صندلی باقابلیت تنظیم در سه حالت متنوع است. این نشیمن‌گاه راحت، دارای کمربند ایمنی  پنج نقطه‌ای است. علاوه بر وجود کمربند ایمنی یک گارد باقابلیت جداسازی هم در قسمت جلویی کالسکه قرار دارد. زیر پایی Roma1 را می‌توان برای راحتی بیشتر کودک تنظیم کرد، تا پای کودک در هنگام کالسکه سواری ساییده نشود.

 

 

این کالسکه‌ی 109 سانتی‌متری دارای چهارچرخ در اندازه‌ی متفاوت است. چرخ‌های عقب بزرگ‌تر و با قطر 25 سانتی‌متر بوده  و می‌توان برای ترمز و ثابت کردن از آن‌ها استفاده کرد. چرخ‌های جلو به قطر 18 سانتی‌متر طراحی‌شده و قادرند 360 درجه بچرخند. این کالسکه قابلیت تا شدن داشته و ابعاد آن در حالت بسته 110 × 52 × 61 سانتی‌متر است.

 

 

 

یک سبد توری بزرگ باکیفیت مناسب هم در قسمت زیرین کالسکه قرار دارد تا وسایل ضروری کودک و مادر را در آن قرار دهید. سایه‌بان این کالسکه  پارچه‌ای بوده و قابلیت تنظیم در حالت‌های مختلف دارد.

کریر

در کنار این ست چهار تکه، یک کریر متناسب و هم‌رنگ با کالسکه هم برای نوزادان طراحی‌شده است. از این کریر می‌توان تا یک‌سالگی کودک استفاده کرد. کریر Roma1 در ابعاد 71 × 48 × 59 سانتی‌متر طراحی‌شده و تا وزن نه کیلوگرم را می‌تواند تحمل کند. جنس بدنه‌ی آن از پلاستیک بوده و دسته‌های آن فلزی است. باوجود استفاده از فلز در آن وزن سبک و بسیار مناسب 2.78 کیلوگرم دارد. می‌توان کودکان با قد کمتر از 66 سانتی‌متر را درون آن قرار داد. نشیمن‌گاه کریر «راما 1» از جنس پلی‌استر و متناسب باروکش نشیمن‌گاه کالسکه طراحی‌شده است. بر روی آن یک کمربند باقابلیت تنظیم 5 نقطه‌ای طراحی‌شده است. می‌توان از این کریر سبک برای نوزادان از بدو تولد استفاده کرد. این کریر به‌راحتی بر روی کالسکه نصب می‌شود. علاوه براین می‌توان آن را به‌عنوان صندلی ماشین تا یک‌سالگی استفاده کرد.

ساک لوازم کودک

شرکت دلیجان تمام پیش‌بینی‌های لازم را انجام داد تا با طراحی یک  مجموعه‌ی کامل از وسایل لازم و ضروری سیسمونی نوزاد به شما کمک کند تا وسایلی کارآمد و یکرنگ برای سیسمونی فرزند دلبندتان تهیه کنید. اینک نوبت کیف نوزاد دورنگ و نشیمن‌گاه روروئک هم‌رنگ با مجموعه است. کیف نوزاد بسیار جادار و در ابعاد 42 × 30 × 14 سانتی‌متر طراحی‌شده است. این کیف دارای دودسته به‌صورت کوتاه و یک‌بند بلند رو دوشی باقابلیت تنظیم بر روی شانه است. درون این کیف یک تشک تعویض پوشک باروکش پلاستیکی به  ابعاد 58 × 48 سانتی‌متر قرار دارد. نشیمن‌گاه روروئک هم با داشتن بسته‌های پلاستیکی قابلیت استفاده در تمامی روروئک های این برند ایرانی دارد.

جمع‌بندی

یکی از دغدغه‌ها در هنگام خرید سیسمونی نوزاد، خرید لوازم ضروری کاملاً ست با یکدیگر است. استفاده از یکرنگ واحد و کاملاً متناسب باحال و هوای سیسمونی کمی سخت بوده و نیاز به همراهی و صبر فراوان دارد. شرکت‌های مشهور خارجی و ایرانی به شما در تهیه‌ی این لوازم  زیبا و متناسب با یکدیگر کمک می‌کنند. ست چهار تکه‌ی Roma1 با همین هدف توسط دلیجان طراحی‌شده است در این مجموعه یک کالسکه، کریر، ساک لوازم ضروری نوزاد، و یک نشیمن‌گاه پارچه‌ای روروئک و هم‌رنگ با یکدیگر طراحی‌شده‌اند. شما می‌توانید این لوازم را باقیمت مناسبی از دیجی خریداری کرده و از بدو تولد نوزاد از آن استفاده کنید..


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

ست کالسکه دلیجان مدل Roma1
ست کالسکه دلیجان مدل Roma1

 


 




















تصاویر بیشتر برای ست کالسکه دلیجان مدل Roma1گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d







مشخصات، قیمت و خرید ست کالسکه دلیجان مدل Roma1 | دیجی ...







رتبه: ۴ - ‏۲ نقدکالسکه دلیجان مدل (Roma1) دارای سایه‌بان است و از تابش نور به فرزند دلبندتان جلوگیری می‌کند.پشتی صندلی این کالسکه‌ی 109 سانتی‌متری قابلیت تنظیم در سه ...




مشخصات، قیمت و خرید ست کالسکه دلیجان مدل Roma2 | دیجی ...







رتبه: ۳٫۸ - ‏۴ نقداین محصول ست کالسکه و کریر برند «دلیجان» مدل (Roma2) است. کالسکه این ست در حالت باز ابعادی برابر 109 × 62 × 105 سانتی‌متر را به خود اختصاص می‌دهد.




لیست قیمت ست کالسکه دليجان مدل Roma1 | ترب





خرید ست کالسکه دليجان مدل Roma1 ، خرید Delijan Roma1 Stroller Set ، لیست قیمت ست کالسکه دليجان مدل Roma1 ، لیست قیمت Delijan Roma1 Stroller Set ...





ارزانترین قیمت فروش ست کالسکه دلیجان مدل Roma1 - بانی ...





دارای نشیمن‌گاه روروئک با بست‌های پلاستیکی، قابل استفاده برای تمامی روروئک‌های برند دلیجان. مشخصات کریر. ابعاد. 71 × 48 × 59 سانتی متر. وزن. 2.780 کیلوگرم.





ست کالسکه دلیجان مدل Roma1 فروشندگان و قیمت کالسکه - ...





ست کالسکه دلیجان مدل Roma1 Delijan Roma1 Stroller Set گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا قهوه ای. دیجی کالا · 2.7 تهران-تهران · خرید اینترنتی. گزارش.





مادر و کودک دلیجان - ایمالز





ست کالسکه روما دلیجان (رما) ROMA. 339,000 تومان. کالسکه تک دلیجان مدل روما پلاس-DELIJAN. ٪15. 1,100,000 ... ست کالسکه دلیجان مدل Roma1. 1,500,000 تومان.





Delijan ست کالسکه مدل Roma1 - دیجی آنلاین





قیمت روز فروشندگان کالسکه و کریر نوزاد و بچه دلیجان-Delijan ست کالسکه مدل Roma1 برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ارزان ترین قیمت.





ست کالسکه دلیجان مدل Roma1 1690000 تومان موجود در 1 ...





فروش کالای ایرانی ست کالسکه دلیجان مدل Roma1. ... شرکت دلیجان با هدف تولید محصولاتی که راحتی، ایمنی و آسایش را برای کودکان و والدین آنها به ارمغان می‌آورند، در ...





بهترین قیمت فروش کالسکه و کریر دلیجان Stroller And ...





... شما قرار خواهد گرفت. در لیست زیر رنج وسیعی از بهترین مدلهای کالسکه و کریر دلیجان با بهترین قیمت روز برای خرید آنلاین در دسترس شما قرار گرفته است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری